top of page

Slalom and Painting Camp


מימין נעמה רוט, משמאל רותם מנור, אחרי הסוף

משתתפת החודש בשתי תערוכות קבוצתיות מדיומאליות מעניינות.

בגלריה בנימין בתל אביב האוצר הצעיר דור שרון בוחן את הפלישה של הצילום לחלל. 7 אמנים משחקים עם צילום בדרכים לא שגרתיות והתוצאה סופר אסתטית ומסמנת את המהלכים של דור חדש של צלמים שרוצים לבדוק מה קורה כשמשחררים את הצילומים ממצבו האנטי-חומרי ומערבבים אותו עם עולם החוויה והחושים.

באופן אישי חלק מהחוויה שלי קשור לעובדה שגלריה בנימין שוכנת בדלת שליד הסטודיו שלי, מה שגרם לי להרגיש מאוד נוח ובבית. דור יזם פגישה ויצר קבוצה בוואטסאפ של האמנים המציגים וכך הזדמן לנו להכיר ולשוחח, מה שתרם לתערוכה משמעות נוספת, לפחות בעבורנו.

משתתפים: נטע קונס, שחר אפק, האנה סופי דונקלברג, גדעון לוין, יאנה רוטנר, נעמה רוט ורותם מנור.

אוצר: דור שרון

Showing at Binyamin Gallery group show. Curated by the talented Dor Sharon. The show presents 7 young artist playing with the borders of photography in the gallery space. The exhibition is very aestetic and clean.

The gallery is next door to my studio so it was very comfi to transfer the work and feel at home:)

From the 28/9/16 on Hameretz street, Kiryat Hamelacha, Tel Aviv.

Artists: Neta Cones, Shahar Afek, Hannah Sophie Dunkelberg, Gidon Levin, Yana Rotner, Naama Roth, Rotem Manor

Curator: Dor Sharon

במוזיאון הנגב לאמנות בבאר שבע הוקמה תערוכה מגלומנית של 120 ציירות וציירים מדורות ואסכולות שונים. כולם התבקשו להביא ציור קטן (עד 80 ס"מ) ולהתראיין מול מצלמה.

הציורים ברובם יפיפיים ואינטימיים ואפילו הפורמט הקטן מפתיע ביכולת שלו להציע נוכחות. לגבי הראיון המצולם, לא ברור איפה והאם יוצג אי פעם. הרעיון של לייצר ארכיון של ציירים רבים מדברים על אמנות הציור הוא מרגש וחשוב אבל יש תחושה בקהל שלא ייצא מזה כלום. נראה.

בכל אופן הנסיעה לפתיחה בבאר שבע ברכבת עם ציירים חברים וקולגות כן היוותה כר להיכרות, רכילות, וכיף. קצת כמו תיקון קטן לנסיעות האינסופיות שהיינו עושים ברכבת לבאר שבע בתקופת הצבא הנשכחת..

אוצר: דוד וקשטיין

עוזר האוצר הנהדר: אמיתי רינג

שותפים לרכבת: קטורה מנור, גיא ניסנהויז, דניה ויינר, מור רימר, מתן אורן ואבי קריצמן.

In Beer Sheva Negev Art Museum opened recently a big painting exhibition consist of 120 small scale paintings (up to 80 cm)of 120 painters, from different schools and generations, all Israeli.

The choice of paintings and format is beautiful and eclectic even though the size of them. All the participants were asked to take a filmed interview which is a great idea, but we never really saw the video made. It is not edited and not shown to the public. at least not yet.

I must say the best part was to go on the train to Beer Sheva with colleague painters and friends, gossip and having snacks..

Curator: David Wakstein

Wonderful Curator's assistant: Amitay Ring

Train friends: Abraham Kritzman, Matan Oren, Ktura Manor, Mor Riemer, Guy Nissenhaus, Dania Weiner

הציור שלי המוצג בבאר שבע:

השפכטל קורא לך, רותם מנור, שמן על בד

Featured Posts
Recent Posts
Archive
Search By Tags
Follow Us
  • Facebook Basic Square
  • Twitter Basic Square
  • Google+ Basic Square
bottom of page